Jean-Paul Hardy, hoofd marketing en communicatie bij de Nederlandse afdeling van videogamesuitgever Take Two Interactive, organiseerde een activiteit vol groepsdynamiek…

We hadden met ons bedrijf een kerstuitje gepland naar Leuven en zochten via google naar een geschikte activiteit. Heel wat mensen in ons team houden van bier en chocolade, dus een workshop over beiden sloot hier perfect bij aan.

De locatie, Munt 13 waar de grootste chocolademunt staat opgesteld, was wel bijzonder en droeg bij aan de enthousiaste sfeer.

Wat opviel was de gigantische expertise van Werner op het vlak van zowel bier als chocolade. We kregen ontzettend veel informatie en alles was simpelweg lekker.

We mochten zes originele bieren proeven die we zelf nooit zouden hebben gekozen, maar dat was juist het leuke eraan. Er zaten zelfs een paar sterke bieren tussen van 8 à 10% en naargelang de proeverij vorderde werd de sfeer uitbundiger, maar Werner kon hier perfect mee omgaan.

De chocolade sprong er dan weer uit door kwaliteit. Werner had zelfs een speciale praline laten ontwikkelen met hazelnoot, waardoor de smaakcombinaties perfect tot zijn recht konden komen.

Deze proeverij was georganiseerd in het kader van een teambuildingactiviteit en we mogen wel stellen dat onze groep wat hechter is geworden. In een gemoedelijke sfeer leer je iedereen echt kennen. De persoonlijke talenten en eigenschappen van de collega’s konden tot hun recht komen. Een van hen brouwt ook zelf bier en degenen die er veel over wisten lieten hun aanwezigheid gelden.

De combinatie van bier en chocolade is eens iets totaal anders, wat je niet zo snel samen tegen komt. Voor ons was het vooral de gezelligheid die deze proeverij uniek maakte.

Top bieren. Top chocolade. Top begeleiding van Werner!

Share This